Archiwum aktualności

09-10-2018

Gratulacje dla Magdaleny Rybickiej za otrzymanie Nagrody Kierownika Katedry Elektroniki za najlepszą pracę dyplomową obronioną w roku akademickim 2017/2018, pod tytułem: „Generowanie stabilnego klucza kryptograficznego z wykorzystaniem kodów korekcyjnych” (promotor dr inż. Jakub Gałka).

19-10-2017

Prezentacja studentów kierunku Inżynieria Akustyczna na temat efektu dźwiękowego autotune oraz vocodera. (video link)

22-06-2017

System analizy danych ECG opracowany przez Dawida Smolenia - magistranta dr J. Gałki, zajął 5. miejsce w międzynarodowym prestiżowym konkursie AF Classification from a short single lead ECG recording: the PhysioNet/Computing in Cardiology Challenge 2017" Celem konkursu było opracowanie jak najlepszego systemu analizy EKG dla krótkich pomiarów.

Gratulujemy !

07-06-2017

Prezentacja studenta kierunku Inżynieria Akustyczna na temat wpływu alkoholu na mowę. (video link)

Plugin Adobe Flash Plugin jest niezbędny do obejrzenia tej zawartości.

25-05-2017

Video-prezentacja studentów kierunku Inżynieria Akustyczna na temat procesu nauki języków u dzieci w rodzinach wielojęzycznych. (video link)

Plugin Adobe Flash Plugin jest niezbędny do obejrzenia tej zawartości.

03-04-2017

Krótka video-prezentacja studentów kierunku Inżynieria Akustyczna na temat surgologopedii , czyli rehabilitacji osób niesłyszących. (video link)

Plugin Adobe Flash Plugin jest niezbędny do obejrzenia tej zawartości.

19-02-2017

Zapraszamy do dema najnowszej wersji syntezatora Techmo: http://techmo.pl/tts/

11-02-2017

USPTO przyznało patent Speech recognition system and a method of using dynamic bayesian network models B. Ziółko i T.Jadczyk.

30-01-2017

Krótka video-prezentacja studentów kierunku Inżynieria Akustyczna na temat automatycznego tłumaczenia symultanicznego. (video link)

Plugin Adobe Flash Plugin jest niezbędny do obejrzenia tej zawartości.

27-12-2016

Miło nam poinformować, że artykuł Inertial Motion Sensing Glove for Sign Language Gesture Acquisition and Recognition znalazł się na oficjalnej liście 25 najczęściej pobieranych artykułów z czasopisma IEEE Sensors Journal (Vol. 16, Issue 16).

24-12-2016

Programista C++

dla TECHMO SP. Z O.O. (Kraków (możliwość pracy częściowo zdalnie))

Programista C++, który dołączy do zespołu osób rozwijających silnik audio nowej generacji. Praca obejmowała będzie projektowanie, implementację i testowanie nowych funkcjonalności, integrowanie silnika audio z silnikami do tworzenia gier, optymalizację kodu, oraz portowanie kodu na różne platformy.

Wymagania:

Dobra znajomość języka C++
Umiejętność testowania i optymalizacji tworzonego oprogramowania pod kątem wydajności
Znajomość zagadnień geometrii obliczeniowej

Mile widziane:

Znajomość architektury i zasady działania procesorów
Programowanie równoległe, instrukcje wektorowe
Doświadczenie z drzewiastą reprezentacją sceny
Wiedza na temat przetwarzania dźwięku
Możliwość pracy częściowo zdalnie
Rozważymy również osoby szukające zatrudnienia na pół etatu
Oferty proszę zgłaszać na email bziolko na serwerze agh.edu.pl.

Programista C++

dla TECHMO SP. Z O.O. (KRAKÓW (możliwość pracy częściowo zdalnie))

Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko programista modułu dialogowego do gier fabularnych (rozpoznawanie mowy, emocje w głosie, synteza, modyfikacja głosu, NLP).

Wymagania:

Dobra znajomość języka C++
Znajomość inżynierii oprogramowania

Mile widziane:

Znajomość metod przetwarzania mowy i NLP
Znajomość bibliotek powiązanych tematycznie z projektem
Umiejętność testowania i optymalizacji tworzonego oprogramowania pod kątem wydajności
Dobra znajomość języka angielskiego
Możliwość pracy częściowo zdalnie

Rozważymy również osoby szukające zatrudnienia na pół etatu. Oferty proszę zgłaszać na email bziolko na serwerze agh.edu.pl.

14-12-2016

Z przyjemnością zawiadamiamy, że nasz współpracownik - inż. Przemysław Węgrzynowicz, który realizował w naszym Zespole projekt WITKOM, otrzymał „Stypendium ministra dla studentów i doktorantów za wybitne osiągnięcia na rok akademicki 2016/2017”. Serdeczne gratulacje ! Więcej na www.nauka.gov.pl/komunikaty oraz www.agh.edu.pl/osiagniecia.

08-12-2016

Projekt naszego współpracownika Zbigniewa Łatki, pt. „Parametryczno-statystyczny syntezator mowy” zajął 1. miejsce w sesji Sekcji Inżynierii Dźwięku i Ekoakustyki w ramach 57. Konferencji Studenckich Kół Naukowych Pionu Górniczego AGH w Krakowie. Gratulujemy! Więcej na stronie http://www.knpg.agh.edu.pl/?p=572#more-572.

08-11-2016

Artykuł na temat możliwości wykorzystania pomiarów pauz w mówieniu w celu biometrii mówców M. Igras-Cybulska, B. Ziółko; P. Żelasko, M. Witkowski ”Structure of pauses in speech in the context of speaker verification and classification of speech type”, EURASIP Journal on Audio, Speech, and Music Processing, jest w druku.

07-10-2016

straz.jpg

15-09-2016

Europejski Urząd Patentowy podjął decyzję o przyznaniu patentu Bartosz Ziółko, Tomasz Jadczyk, „A Speech Recognition System and a method of using Dynamic Bayesian Network Models”

29-08-2016

Zapraszamy do przetestowania syntezatora mowy wykonanego przez Techmo, spin-out Zespołu.

http://techmo.pl/tts/

07-08-2016

Zbigniew Łatka wykonał aplikację kalendarza koncertowego, obejmującego najlepsze instytucje kulturalne w Polsce (w tym momencie NOSPR, NFM, Filharmonia Krakowska, Filharmonia Śląska - aczkolwiek dodajemy ciągle nowe). Kalendarz można pobrać na dowolne urządzenie. Wydarzenia (które można również filtrować) zawierają informację o programie, miejscu, dacie oraz linkach do stron organizatorów, na których można od razu kupić bilety. Link do kalendarza (a tym samym do nowego muzycznego bloga): https://kolacjana4rece.wordpress.com/kalendarz/

18-07-2016

Tak się bawi, tak się bawi DSP AGH !! Fotobudka na weselu Aśki Grzybowskiej. fotobudka.jpg

08-06-2016

Zapraszamy do zapoznania się z prezentacją State-of-art studentki inżynierii akustycznej, która będzie realizowana w naszym zespole Interfejs głosowy w grach komputerowych

07-06-2016

Amerykański urząd patentowy opublikował patent System and a method for providing a dialog with a user Bartosza Ziółki i Tomka Pędzimęża.

03-06-2016

Zapraszamy do zapoznania się z przykładami prac inżynierskich studentów inżynierii akustycznej które będą realizowane w tym roku w Zespole DSP AGH:

Strona internetowa z bazą efektów dźwiękowych

Gra komputerowa z interfejsem dialogowo-głosowym

02-06-2016

Zapraszamy na pokaz prototypu interaktywnej sali multimedialnej realizowanej przez Błażeja Chwiećko.

Interaktywne pomieszczenie audio, jest miejscem w którym technologia spotyka się ze sztuką. Dzięki użyciu nowoczesnych urządzeń elektronicznych w postaci beaconów możliwe jest zlokalizowanie użytkownika trzymającego w ręku smartfon, co otwiera drzwi do świadomych i kontekstowych aplikacji. Zastosowanie informacji dotyczących aktualnego położenie, pozwala na wygenerowanie dynamicznie zmieniającej się zawartości (w tym wypadku audio), która tworzy unikalne wrażenia słuchowe, niepowtarzalna dla każdego uruchomienia. Używanie rozwiązania pozwala poczuć pomieszczenie i zanurzyć się w nim dzięki realnemu wpływowi, który mamy na słyszane tam dźwięki.

24-05-2016

Bartosz Ziółko odwiedził w ramach RIEC International Symposium on Ultra Realistic Interactive Acoustic Communications 2016 laboratorium prof. Suzuki oraz prof. Ito na Tohoku University.

suzukilab.jpg

18-05-2016

Bartosz Ziółko weźmie udział jako zaproszony mówca plenarny w sympozjum http://www.foresight.riec.tohoku.ac.jp/isurac2016/index.html organizowanym przez konsorcjum japońsko-chińsko-koreańskie na Tohoku University w Sendai.

13-05-2016

Nasz system profilowania mówcy był prezentowany na Stadionie Narodowym w ramach konferencji PPBW.

ppbw1.jpg

ppbw2.jpg

10-05-2016

Zapraszamy do krótkiego artykułu na LinkedInie Bartosza Ziółki Dlaczego obsługa w sklepach i salonach jest dużo lepsza niż na infoliniach i mało kto chce to zmienić?

10-05-2016

Bartosz Ziółko przedstawi możliwości związane z technologiami mowy w ramach WIT - 36 Spotkanie Kraków w Klubie Re, wieczorem 17 maja.

26-04-2016

Zapraszam do zapoznania się ze slajdami z zaproszonego wykładu Konrada Gadziny z Gamedesire Wstęp do Unity.

05-04-2016

21 kwietnia Konrad Gadzina z firmy GameDesire, dawniej Ganymede, poprowadzi wykład „Wstęp do tworzenia gier w Unity” w sali C2-523 o godzinie 8.45.

Konrad Gadzina - Team Leader w GameDesire. Prowadzi coding dojo i szerzy zainteresowanie testami automatycznymi. Pracuje w gamedevie od końca 2014 roku – wcześniej tworzył gry hobbystycznie, w trakcie pracy dla agencji interaktywnej oraz w ramach studiów. Absolwent specjalizacji Produkcja Gier Wideo na UJ. Zwolennik Behaviour-Driven Development i automatyzacji. Pasjonat gier bez prądu, miłośnik trekkingu, ukulele, harmonijki i innych instrumentów, które wpadną mu w ręce.

pool_lp_screen.jpg

03-04-2016

Wpis na LinkedInie Bartos

Copyright © Zespół Przetwarzania Sygnałów AGH 2011-2014